Přihlásit přes Facebook

Vrácení zboží do 14 dní od zakoupení

Vždy máte nárok na vrácení zboží do 14 dní. Zboží musí být neopotřebované a nijak nepoškozené. Postupujte prosím podle níže uvedených kroků.

1# Stáhněte si dokument pro vrácení zboží a vytiskněte jej

Stáhněte si tento dokument pro vrácení zboží a vytiskněte jej. Poté jej řádně vyplňte a nezapomeňte ho přiložit k odesílanému balíčku.

2# Řádně zabalte zboží a přiložte k němu vyplněný dokument

Řádně zabalte zboží, aby při přepravě nedošlo k poškození. Pro vlastní bezpečí, doporučujeme před odesláním zboží důkladně vyfotit ze všech stran. Nezapomeňte přiložit k němu vyplněný a vytisknutý dokument.

3# Odešlete balíček na uvedenou adresu nebo výdejní místo Zásilkovny

Pokud nám odesíláte balíček, preferujeme pro spolehlivější a rychlejší proces dopravy na níže uvedené výdejní místo přes Zasilkovna.cz. Samozřejmě můžete zvolit i jiného dopravce, dle vašeho uvážení na níže uvedenou adresu.

Výdejní místa – Zasilkovna.cz:

Odešlete balíček přes vámi zvoleného dopravce na adresu: Patrik Zapletal, Adamusova 1028/11, Ostrava, 700 30, Ostrava

4# Informujte nás o vrácení zboží

Informujte nás prosím o vrácení zboží či reklamaci. Urychlíte tak proces. My budeme informování o vracejícím se zboží a budeme moci jej sledovat a urychlit tak proces dokončení reklamace či vrácení peněz.

5# Po doručení balíčku obsah zkontrolujeme a poté vás kontaktujeme

Jakmile zboží dorazí, my jej zkontrolujeme a následně vás budeme informovat s podrobnostmi. Do 24 hodin od přijmu vráceného nebo reklamovaného balíčku, bude u objednávky změněn status na „Probíhá reklamace“.

6# Pokud bude vše v pořádku, peníze vrátíme nejpozději do 30 dní

Pokud bude vše v pořádku, peníze vám vrátíme zpět na váš účet, dle zákona nejpozději do 30 dní od převzetí vámi zaslaného balíčku se zbožím. S vrácením peněz nijak neotálíme a odesíláme je zpět na účet zákazníka nejpozději do 7 dní.

Reklamace a výměna zboží

Potřebujete zboží vyměnit, kvůli poškození nebo velikosti? Využijte výměnu vámi zakoupeného zboží. Postupujte prosím podle níže uvedených kroků.

1# Stáhněte si dokument pro reklamaci zboží a vytiskněte jej

Stáhněte si tento dokument pro reklamaci a výměnu zboží a vytiskněte jej. Poté jej řádně vyplňte a nezapomeňte ho přiložit k odesílanému balíčku.

2# Řádně zabalte zboží a přiložte k němu vyplněný dokument

Řádně zabalte zboží, aby při přepravě nedošlo k poškození. Pro vlastní bezpečí, doporučujeme před odesláním zboží důkladně vyfotit ze všech stran. Nezapomeňte přiložit k němu vyplněný a vytisknutý dokument.

3# Odešlete balíček na uvedenou adresu nebo výdejní místo Zásilkovny

Pokud nám odesíláte balíček, preferujeme pro spolehlivější a rychlejší proces dopravy na níže uvedené výdejní místo přes Zasilkovna.cz. Samozřejmě můžete zvolit i jiného dopravce, dle vašeho uvážení na níže uvedenou adresu.

Výdejní místa – Zasilkovna.cz:

Odešlete balíček přes vámi zvoleného dopravce na adresu: Patrik Zapletal, Adamusova 1028/11, Ostrava, 700 30, Ostrava

4# Informujte nás o odesílaném balíčku

Informujte nás prosím o vrácení zboží či reklamaci. Urychlíte tak proces. My budeme informování o vracejícím se zboží a budeme moci jej sledovat a urychlit tak proces dokončení reklamace či vrácení peněz.

5# Po doručení balíčku obsah zkontrolujeme a poté vás kontaktujeme

Jakmile zboží dorazí, my jej zkontrolujeme a následně vás budeme informovat s podrobnostmi. Do 24 hodin od přijmu vráceného nebo reklamovaného balíčku, bude u objednávky změněn status na „Probíhá reklamace“.

6# Pokud bude vše v pořádku odešleme vám jiné zboží zpět

Pokud bude vše v pořádku, obdržíte o nás voucher, který využijete k novému nákupu nebo vám zboží vyměníme dle vašich požadavků.

Co je možné přes naše reklamační centrum řešit?


- Reklamace vadného produktu
- Výměna dodaných produktů
- Neúplnou objednávku
- Vrácení produktu v rámci 14-ti dní
- Poškozenou objednávku
- Pokud žádný z těchto problémů není váš případ, stačí nás kontaktovat a my vám rádi poradíme

Naprosto chápeme, že poškozené nové zboží či špatně dodaná velikost dokáže znepříjemnit den, proto se snažíme jakékoliv reklamace, co nejdříve vyřešit. Takovéto případy jsou zcela ojedinělé, protože naše výstupní kontrola je důsledná.

Pokud jste si nedopatřením špatně změřili vaši velikost ruky, krku či nohy, budeme při reklamaci postupovat stejně, bohužel však na vaše kompletní náklady za dopravu. Proto prosím dbejte vždy na správnou velikost.

Pomocníci při nákupu:

Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Než se pustíte do reklamace, mějte na paměti, že:

  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
  • Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).
  • Výrobky, které nám přišly k reklamaci natáčíme a fotíme pro případné spory.
  • Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.
  • Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Postupování dle výše uvedených kroků, bude proces reklamace značně urychlen.

Dále se záruka nevztahuje na:

  • vady způsobené cizím zásahem (neodborná oprava, výměna atd.), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota, slanou vodou) nebo při nedodržování návodu, jak se starat o produkt, který je vždy přiložený k vámi zakoupenému zboží.
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (Opotřebením způsobeným obvyklým užíváním se rozumí i poškrábání či znečištění.)
  • vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním